اگر میخواهید اطلاعات تیمتان در مسابقهی اینترنتی صحیح دیده شود، حتماً تا پایان روز دوشنبه ۲۷ مهر اطلاعات صحیح خود را در سایت baylor قرار دهید، چون پس از آن، این اطلاعات را برای ساخت کاربران مسابقهی اینترنتی از سایت baylor استخراج میکنیم و اطلاعات کاربران مسابقهی اینترنتی دیگر تغییر نمیکند.
دانشآموزان هم میتوانند با ثبت نام تیم خود در مسابقهی اینترنتی، در این مسابقه شرکت کنند.
مسابقهی اینترنتی، مشابه سالهای قبل، در سایت acm.sharif.edu که به آربیتر معروف است، برگزار میشود.
برای آشنایی با این سایت، هماکنون نیز میتوانید با ساختن کاربر (بهعنوان شخص یا بهعنوان تیم) وارد آن شوید.
گرچه استفاده از مرورگرهای دیگر هم به احتمال زیاد مشکل خاصی ایجاد نمیکند، ما استفاده از مرورگر فایرفاکس را برای کار با آربیتر پیشنهاد میکنیم، چون صحت کارکرد آن بیشتر در فایرفاکس بررسی شده است.
آربیتر دارای چندین محیط است که فهرست آن را میتوانید در بخش «محیط»/«Environment» از منوی اصلی ببینید.
به غیر از محیطهای مسابقهها، محیطهای تمرینی نیز در این لیست وجود دارند.
برای وارد شدن به هر محیط (در صورت وجود اجازه)، برروی لینک «[پیوستن]»/«[Join]» در کنار آن کلیک کنید.
یک کاربر همیشه حداکثر در یک محیط میتواند باشد. شما همیشه در محیطی هستید که آخرین بار به آن پیوستهاید.
برای مشاهده و حل مسائل تمرینی ACM، به محیط «ACM_Training» بپیوندید.
از فهرست مسائل، یکی را انتخاب کنید.
بعضی مسائل تنها صورت فارسی دارند، بعضی مسائل تنها صورت انگلیسی دارند و صورت بعضی هم به هر دو زبان موجود است.
در گوشهی بالای صفحهی صورت یک مسئله، لینک به صفحهی ارسال راه حل (یا بهاصطلاح «فرسته») برای آن وجود دارد.
بخش «فرسته» از منوی اصلی نیز این امکان را بهشکل عمومیتر برای شما فراهم میکند.
در صفحهی ارسال فرسته، باید فایل حاوی راه حل خود را بههمراه کامپایلر و «نام مسئله» (که در هر محیط یکتاست) مشخص کنید.
کامپایلرهای موجود در مسابقهی اینترنتی، همان کامپایلرهای موجود در محیط تمرینی هستند:
g++ 4.1.0 و sun jdk 1.5
شما همچنین میتوانید لیست فرستههای ارسالشدهی خود را مشاهده کنید.
در لیست فرستهها میتوانید با کلیک روی لینک «[نمایش]» جزئیات فرستهی خود را ببینید یا فایل خود را دوباره دانلود کنید.
اگر دچار خطای کامپایل شده باشید، علت خطا هم در این جزئیات نمایش داده میشود.
در آربیترامکان ارسال پرسش به داوران نیز وجود دارد که در بخش «پیغامها»ی منو دیده میشود.
البته عموماً تنها در مسابقهها به پرسشها پاسخ داده میشود.
متناوباً به صفحهی خبرها و پاسخهای همگانی نیز (بهخصوص در طول مسابقهی اینترنتی و ساعتی قبل از آن) سر بزنید، تا از چیزی بیخبر نمانید.
دقت کنید که محتویات این صفحات به محیط وابسته است، پس برای دیدن اخبار مسابقهی اینترنتی حتماً به محیط مسابقهی اینترنتی بپیوندید و سپس محتویات آن صفحهها را ببینید.
زمان رسمی و دقیق شروع و مدت مسابقه را در صفحهی لیست محیطها میتوانید ببینید (البته پس از اضافه شدن مسابقه به این لیست).
احتمالاً یک یا دو مسابقهی کوتاه تمرینی نیز قبل از مسابقهی اصلی برگزار میکنیم تا با محیط مسابقه آشناتر باشید.
برای مسابقهی اصلی، اکانت همهی کاربران عادی سایت موقتاً غیرفعال میشود و تنها کاربران تولید شدهی ویژهی مسابقه میتوانند به آربیتر وارد شوند.
برای هر تیم یک نام کاربری و رمز عبور تهیه میشود.
اطلاعات هر تیم پیش از مسابقه به آدرس ایمیل مربی و اعضای آن تیم (در صورت وجود) ارسال میشود.
توصیه میکنیم تیمهای علاقهمند به شرکت در مسابقه، تا قبل از پایان دوشنبه، اطلاعات و بهخصوص آدرس ایمیل اعضای خود را نیز در سایت baylor وارد کنند تا در صورت دردسترس نبودن مربی تیم، از دانستن نام کاربری و رمز عبور خود بیبهره نشوند.
در طول مسابقهها، در صورت بروز مشکل، و نبود امکان ارسال پرسش از طریق خود آربیتر، مشکل خود را به آدرس ایمیل زیر بفرستید.
دانشآموزان هم میتوانند با ثبت نام تیم خود در مسابقهی اینترنتی، در این مسابقه شرکت کنند.
مسابقهی اینترنتی، مشابه سالهای قبل، در سایت acm.sharif.edu که به آربیتر معروف است، برگزار میشود.
برای آشنایی با این سایت، هماکنون نیز میتوانید با ساختن کاربر (بهعنوان شخص یا بهعنوان تیم) وارد آن شوید.
گرچه استفاده از مرورگرهای دیگر هم به احتمال زیاد مشکل خاصی ایجاد نمیکند، ما استفاده از مرورگر فایرفاکس را برای کار با آربیتر پیشنهاد میکنیم، چون صحت کارکرد آن بیشتر در فایرفاکس بررسی شده است.
آربیتر دارای چندین محیط است که فهرست آن را میتوانید در بخش «محیط»/«Environment» از منوی اصلی ببینید.
به غیر از محیطهای مسابقهها، محیطهای تمرینی نیز در این لیست وجود دارند.
برای وارد شدن به هر محیط (در صورت وجود اجازه)، برروی لینک «[پیوستن]»/«[Join]» در کنار آن کلیک کنید.
یک کاربر همیشه حداکثر در یک محیط میتواند باشد. شما همیشه در محیطی هستید که آخرین بار به آن پیوستهاید.
برای مشاهده و حل مسائل تمرینی ACM، به محیط «ACM_Training» بپیوندید.
از فهرست مسائل، یکی را انتخاب کنید.
بعضی مسائل تنها صورت فارسی دارند، بعضی مسائل تنها صورت انگلیسی دارند و صورت بعضی هم به هر دو زبان موجود است.
در گوشهی بالای صفحهی صورت یک مسئله، لینک به صفحهی ارسال راه حل (یا بهاصطلاح «فرسته») برای آن وجود دارد.
بخش «فرسته» از منوی اصلی نیز این امکان را بهشکل عمومیتر برای شما فراهم میکند.
در صفحهی ارسال فرسته، باید فایل حاوی راه حل خود را بههمراه کامپایلر و «نام مسئله» (که در هر محیط یکتاست) مشخص کنید.
کامپایلرهای موجود در مسابقهی اینترنتی، همان کامپایلرهای موجود در محیط تمرینی هستند:
g++ 4.1.0 و sun jdk 1.5
شما همچنین میتوانید لیست فرستههای ارسالشدهی خود را مشاهده کنید.
در لیست فرستهها میتوانید با کلیک روی لینک «[نمایش]» جزئیات فرستهی خود را ببینید یا فایل خود را دوباره دانلود کنید.
اگر دچار خطای کامپایل شده باشید، علت خطا هم در این جزئیات نمایش داده میشود.
در آربیترامکان ارسال پرسش به داوران نیز وجود دارد که در بخش «پیغامها»ی منو دیده میشود.
البته عموماً تنها در مسابقهها به پرسشها پاسخ داده میشود.
متناوباً به صفحهی خبرها و پاسخهای همگانی نیز (بهخصوص در طول مسابقهی اینترنتی و ساعتی قبل از آن) سر بزنید، تا از چیزی بیخبر نمانید.
دقت کنید که محتویات این صفحات به محیط وابسته است، پس برای دیدن اخبار مسابقهی اینترنتی حتماً به محیط مسابقهی اینترنتی بپیوندید و سپس محتویات آن صفحهها را ببینید.
زمان رسمی و دقیق شروع و مدت مسابقه را در صفحهی لیست محیطها میتوانید ببینید (البته پس از اضافه شدن مسابقه به این لیست).
احتمالاً یک یا دو مسابقهی کوتاه تمرینی نیز قبل از مسابقهی اصلی برگزار میکنیم تا با محیط مسابقه آشناتر باشید.
برای مسابقهی اصلی، اکانت همهی کاربران عادی سایت موقتاً غیرفعال میشود و تنها کاربران تولید شدهی ویژهی مسابقه میتوانند به آربیتر وارد شوند.
برای هر تیم یک نام کاربری و رمز عبور تهیه میشود.
اطلاعات هر تیم پیش از مسابقه به آدرس ایمیل مربی و اعضای آن تیم (در صورت وجود) ارسال میشود.
توصیه میکنیم تیمهای علاقهمند به شرکت در مسابقه، تا قبل از پایان دوشنبه، اطلاعات و بهخصوص آدرس ایمیل اعضای خود را نیز در سایت baylor وارد کنند تا در صورت دردسترس نبودن مربی تیم، از دانستن نام کاربری و رمز عبور خود بیبهره نشوند.
در طول مسابقهها، در صورت بروز مشکل، و نبود امکان ارسال پرسش از طریق خود آربیتر، مشکل خود را به آدرس ایمیل زیر بفرستید.