با توجه به درخواست زیاد دانشجویان نسبت به برگزاری مسابقه در سایت ShareCode، با همکاری دوستان دانشگاه تهران، مسابقه در سایت ShareCode برگزار می‌شود. لذا مراحل ثبت‌نام به شکل زیر اصلاح می‌گردد:

در صورتی که قبلاً در سایت ShareCode ثبت نام نکرده‌اید، در صفحه‌ی ثبت نام نام تیم را به عنوان Display Name وارد کنید. تیم شما در صفحه‌ی رتبه‌بندی با این نام شناخته خواهد شد. همچنین در قسمت School/University نام دانشگاه خود را وارد کنید.

همچنین می‌توانید از حساب کاربری که در سال گذشته برای تیم‌تان ساخته شده استفاده نمایید. در صورتی که از قبل حساب کاربری داشته‌اید، می‌توانید (پس از ورود به سیستم) از طریق صفحه‌ی تغییر مشخصات نام تیم و دانشگاه خود را نیز تغییر دهید.

در صفحه‌ی مربوط به مسابقات می‌توانید لیست مسابقات را مشاهده نمایید.
مسابقه‌ی «10th Iran Internet ACM ICPC - Test Contest» یک مسابقه‌ی آزمایشی با مسائل تکراری است که در روز چهارشنبه (پانزده آذر) ساعت ۵ بعدازظهر برگزار خواهد شد.
مسابقه‌ی اصلی با نام «10th Iran Nationwide Internet Contest» راس ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه شانزدهم آذرماه شروع خواهد شد.
همچنین یک فایل راهنما برای آشنایی با نحوه‌ی ارسال جواب مسائل در ShareCode و توضیح خطاهای احتمالی در آدرس http://sharecode.ir/assets/sharecode_guide.pdf موجود است.

ثبت نام در سایت ShareCode برای شرکت در خود مسابقه‌ی اینترنتی لازم است. ولی اگر قصد شرکت در مسابقه‌ی اینترنتی را ندارید و فقط می‌خواهید در مسابقه‌ی منطقه‌ای تهران شرکت کنید، لازم نیست در سایت ShareCode ثبت نام کنید.